Acclimatiseren - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Cees Timmer - WaarBenJij.nu Acclimatiseren - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Cees Timmer - WaarBenJij.nu

Acclimatiseren

Door: ceestimmer

Blijf op de hoogte en volg Cees

11 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Richmond

Op een mooie heuvel met prachtig uitzicht (foto 2) komen we bij het huis van Johan en Cisca. Ben niet echt lam van de reis en voel me nog fit. Buiten op het terras heerlijk een bakkie doen en genieten van het uitzicht. Voor het eten besluiten we nog even naar Rabbit Island te gaan (20 minuutjes rijden) om te zwemmen. Krijg een ouwe broek van Johan. Want mijn zwembroek zit in mijn rugzak. Heerlijk water, echt warm. Na het eten is het tijd om even bij te praten. Om negen uur heb ik het gehad. De ogen vallen zwaar en slaap tot 6 uur 's morgens. Meteen maar eens gebeld voor mijn bagage. Nog niets gevonden. Ze gaan mailen met de andere vliegvelden. Cisca moet even op Helene passen. De 2 jarige dochter van Biem en Avril. Beach, beach zegt ze tegen Johan als ze hem ziet. Ze gaat graag naar het strand, vooral met opa. Het is goed om Avril weer te zien. Ze is nu moeder. Later zie de 6 maanden oude zoon Pieter ook. Maar eerst gaan Johan en ik kleren kopen, omdat de rugzak er niet is, moeten er toch onderbroeken, een shirt, korte (zwem)broek,sandalen en een tandenborstel komen. 's Middags even naar Nelson, Johan zijn notebook werkt niet goed. Cisca blijft thuis. Komen we terug en ja hoor daar staat de rugzak. Precies 24 uur later dan gepland. Waarschijnlijk in het volgende vliegtuig beland. Gelukkig, met eigen zwembroek weer even een duik genomen op hetzelfde strand als gisteren. Texel en de nieuwjaarsduik zijn ver weg.

• 11 Januari 2011 - 18:40

Lexmond:

Ha die Cees,
    Leuk om je berichten te lezen, en zeker ook om zulke mooie foto's te zien.
    Geniet van je verblijf, je vrienden en alle mooie dingen. Wij volgen vanuit de verte. Groetjes! Peter, Willemijn, Jan, Ciska.

• 12 Januari 2011 - 11:26

Paul En Ina:

Vanaf een koud en regenachtig Texel een hele fijne vakantie toegewenst. Rust maar lekker uit en geniet van het mooie weer etc. daar.
    Wij zullen je verslagen aandachtig lezen. Groetjes Paul Ina en Monique

• 12 Januari 2011 - 17:41

Evelien:

Hoi Cees,

Leuk dat je al wat hebt achter gelaten op de site. Wat een stunt dat je rugzak zoek was.. Nou hier is het regenachtig kortom herfst, dus je mist niks. Heel veel plezier en geniet er van!