De laatste lootjes - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Cees Timmer - WaarBenJij.nu De laatste lootjes - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Cees Timmer - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

11 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Richmond

Donderdag 10-2-11

Vandaag komen Jacob en Helen, daar draait het om. Toch nog even naar Nelson om inkopen te doen. Het is zonnig maar het is nog niet echt warm.
We hebben even vergeleken maar Richmond ligt op de hoogte van Madrid als je het vergelijkt met noord en zuidelijk half rond. Het noordelijkste gedeelte van Nieuw Zeeland kunt je plaatsen met het noorden van Marokko en de zuidelijke plaats Invergarcill met Lyon. Het is dus meer afhankelijk van de oceaan die om deze eilanden een grote vlakte vormen. Stel je voor dat er tussen Lyon en de Noordpool alleen maar water zou zitten. 's Middags toch nog even te zwemmen met de nieuwe gasten. Morgen, vrijdag de 11de nog naar Abel Tasman Park op een mooi strandje lunchen en zwemmen. Dan om 16:00 gaat mijn vliegtuig van Nelson naar Auckland. Jullie slapen nog (12:00 uur eerder). In 12:15 ben ik in San Fransico daar heb ik 5 uurtjes en dan in 11:25 naar Amsterdam waar ik zaterdag om 11:25 hoop te landen. Ik denk dat dit voorlopige even het laatste verslag is (als ik thuis ben zal ik nog een verslagje doen) en ik dank iedereen voor het lezen en de reacties op mijn schrijven en voor de rest prettig weekend
met verre sportieve groet Cees

  • 10 Februari 2011 - 18:30

    Maartje:

    Je laatste daje, zal wel raar zijn.
    Goede reis en wie weet tot zaterdag.
    Liefs, Maartje, Joost en Senna

  • 10 Februari 2011 - 20:53

    Janneke:

    Hoi Cees!
    Wat zijn de weken voorbij gevlogen zeg! Zullen de reisverslagen missen straks!
    Goede reis en alvast fijn dat je er weer bent!
    Liefs,
    Janneke, Cees, Isah en Emy

  • 10 Februari 2011 - 22:22

    Nora:

    Hoi Cees,

    Op de valreep nog even een reactie van mij.
    Fijn dat je het zo goed gehad hebt daar, geniet er nog even van en daarna van alle goede herinneringen en foto's.
    Goede terugreis.

    Groetjes van ons allen hier in Zeeland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Richmond

Down Under

Voor de zesde x naar Nieuw Zeeland. Vooral om Johan en Cisca te bezoeken

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

Thuis

12 Februari 2011

In het wilde westen

11 Februari 2011

Terugreis

11 Februari 2011

De laatste lootjes

09 Februari 2011

The last days
Cees

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 30259

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 17 Februari 2014

Nieuw Zeeland 7

08 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Down Under

Landen bezocht: