This will be the last day 15 februari - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Cees Timmer - WaarBenJij.nu This will be the last day 15 februari - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Cees Timmer - WaarBenJij.nu

This will be the last day 15 februari

Blijf op de hoogte en volg Cees

15 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Richmond

Prachtig weer en bloedheet, goed om toch naar het strand te gaan van Rabbit Island met Johan, Cisca, Biem, Avril en de kinderen, om te zwemmen. Daarna patat bestellen en opeten in de tuin van Biem en Avril en een biertje. Het zomergevoel, je kent het wel. Bedankt allemaal voor jullie reacties op mijn blog. Zo krijg jullie een klein beetje mee hoe indrukwekkende de natuur en het land hier is. Ik weet het is anders als je er echt bent. Naar huis gaan is ook weer goed. Er wachten drie kleinkinderen op mij en Marijke op Schiphol. Ze moeten vroeg op want ik land maandagochtend om 4:45 uur. Voor haar is de tijd min of meer omgevlogen. Voor mij lijkt het langer aangezien je allerlei nieuwe dingen beleefd. Het was goed, geweldig en een voorrecht dit allemaal weer mee te maken. Als het goed is zijn Johan en Cisca in juni weer in Nederland. Vriendschap gaat over grenzen.


  • 15 Februari 2014 - 07:35

    Roos:

    Een goede terugreis! Je hebt mooie verhalen geschreven, ik heb ervan genoten!
    Groetjes,
    Roos

  • 15 Februari 2014 - 23:28

    Ruud.:

    Binnenkort mag je mij live verslag doen aan de nieuwe koffie tafel.
    Cees, een goede terug reis, en hopelijk heb je geleerd van de heen reis.(ha ha)

    vr gr Ruud.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 30222

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 17 Februari 2014

Nieuw Zeeland 7

08 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Down Under

Landen bezocht: