Bluff - Reisverslag uit Bluff, Nieuw Zeeland van Cees Timmer - WaarBenJij.nu Bluff - Reisverslag uit Bluff, Nieuw Zeeland van Cees Timmer - WaarBenJij.nu

Bluff

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

31 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Bluff

Maandag 31-1-11
Wat een wind en wat een regen. Het is af en toe flink raak.Johan en Cisca moeten voor Brighthope bij mensen langs. Tom en Sara zijn te werk. Het dus even tijd om wat dingetjes te regelen. Zo ook een fotalbum van de reis op internet te zetten. De link volgt zo. Tegen de middag zijn Johan en Cisca weer terug. We wachtem het even af. Tussen de buien door klaart het aardig op. Om 15:00 uur gaan Johan en ik naar Bluff. Het plaatsje even ten zuiden(30 km)van Invercargill, vanwaar ook de boot vertrekt naar Stewart Island. Daar lopen we pad langs de kust. De zee is ruw. Een schip, wat we zien niet al te groot heeft moeite om zie een weg te banen door de hoge golven. We hebben prachtige zicht op de zee en zien 35 km verder op Stewart Island liggen. De plek waar ik voorhand naar toe wilde. Maar de weer vooruitzichten zijn dermate dat we het dit keer over slaan. We zijn een kleine twee uur aan het wandelen en zijn net op tijd, voor weer een grote bui, in de auto. Morgen gaan we weer richting Christchurch. Waarschijnlijk via een andere mooie route.

de link voor het fotoalbum

• 01 Februari 2011 - 09:17

Carla De Kroon:

Hoi Cees,
    Het gaat al weer snel, nog 10 dagen.
    Je hebt wel een hele mooie reis zo te zien,ik al wat foto's bekeken.
    Nog heel veel plezier en niet te veel regen.
    groetjes, Carla.

• 07 Februari 2011 - 22:48

Erik Van Zoonen:

Hoi Cees,

Het is dik plezier om op de late avond die heerlijke reisverhalen van jou te lezen. Je geniet waarschijnlijk enorm.
    groeten,

Erik