Back Home - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Cees Timmer - WaarBenJij.nu Back Home - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Cees Timmer - WaarBenJij.nu

Back Home

Door: Cees

Blijf op de hoogte en volg Cees

05 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Richmond

Vrijdag 4-2-11
Tijd om te gaan vanuit Lincoln rijden we naar Christchurch naar het huis wat Johan en Cisca hebben gekocht en dat ze gaan verhuren. De projectontwikkelaar is er ook. We kijken naar wat schade van de aardbeving. Dat stelt niet veel voor.
Een snelle reis brengt ons naar Richmond. Onderweg zie je dat het rondom de bergen zal regen. Wij krijgen ook een paar spetjes als we door het "oerbos" rijden. We praten in de auto over van alles. Zeker ook over Brighthope (kijk eens naar hun website: http://www.brighthopeworld.com ) In Richmond is het prachtig weer. Tijd om weer eens te zwemmen op Rabbit Island. 's Avonds een belletje van Ruth, ze hebben daarnet weer een naschok gehad. Dus net niet meegemaakt. 's Avonds lekker op het terras zitten en genieten. Het is windstil. Je hoort de krekels en af en toe een uil.